.

סדרת סיפורי הצלחה של רב מסר

ראיון עם מירב פיקרסקי מייסדת ובעלים "להיות סינדרלה"

שלום מירב ותודה שהסכמת לשתף את הלקוחות שלנו בסיפור ההצלחה השיווקי שלך. ראשית אשמח שתספרי לקוראים שלנו על עצמך ועל העסק שלך.

שלום, אני מירב פיקרסקי, מאמנת אישית לחיזוק מהיר של הערך והבטחון העצמי. בעלת העסק ״להיות סינדרלה״. הרבה שנים אני עוסקת בהתפתחות אישית, אימון ו-NLP. 

בעבר הקמתי עסק למשקפיים שעיצבתי, ששילב בין כישורי כמעצבת מוצר וצורפת. בתקופות שונות גרתי ביפן, אוסטרליה, לונדון וניו יורק (היום אני בגבעתיים). אספתי בדרך נסיון וכישורים שונים ומשונים שהיום באים לידי ביטוי בעסק, ואף יוצרים את הייחוד השיווקי שלו.

את "להיות סינדרלה" הקמתי לפני כשנה.

בחרת לעסק מיצוב מאוד מיוחד "להיות סינדרלה". ספרי בבקשה איך הגעת לייחוד העסקי הזה וכיצד הוא פועל על קהל היעד שלך? האם יש לך עצות ללקוחות שלנו כיצד לבחור ייחוד עסקי? 

אחרי שנים של עבודה כמאמנת אישית ועסק מדשדש כלכלית רציתי ליצור זרימה קבועה וקלה של לקוחות. הבנתי שמשהו בסיסי צריך להשתנות ושעלי להתייחס לאימון כעסק, ליצור קונספט שיבדל אותי בשוק המאמנים ולבנות מערך שיווקי.

 לאור שאלתך רוני, התבוננתי וניתחתי את תהליך הייחוד העסקי/המיתוג שעשיתי, ומצאתי ששילבתי שני סוגי תהליכים: 

1. תהליך לוגי של איסוף מידע, חקירה, ניתוח, בדיקה. 

2. תהליך אינטואיטיבי שאיפשר להגיע לשם מפתיע ויצירתי. תהליך של שאילת שאלות, לסמוך על תת-המודע, ידיעה שהתשובה תגיע, שחרור מהתשובה והקשבה לתשובה שעולה.

שילוב מושכל של שניהם יתן את התוצאה הטובה ביותר שנותנת ביטוי אישי ייחודי.

   

שלושת השלבים שעברתי ביצירת הייחוד העסקי: 

1. חקירה - איסוף וניתוח מידע.

ייחוד עסקי מאפשר להיות שונים ובולטים, כדי להביא לקוחות בקלות. הבנתי שבידול העסק זה עניין מפחיד אך חיוני ומשתלם.

התבוננתי על עצמי ועל הלקוחות הטובים שלי. שאלתי, חקרתי, התלבטתי וגם עניתי על שאלות כמו: מה מאפיין את הלקוחות הטובים שלי? מה הייחוד שלי? מה אני אוהבת לעשות כמאמנת ובמה אני טובה?

 זיהיתי שהחוזק שלי הוא ביכולת לזהות ולשנות מהר את מקור הבעיה. חיזוק מהיר של הביטחון והערך העצמי.

הבנתי שאני לא רוצה להתמקד רק בתוצאה בתחום מסוים בחיים (עבודה, קריירה, יחסים, זוגיות, גירושים וכו׳) אלא בבסיס שבא לידי ביטוי בכל תחומי החיים.

  

2. השם "להיות סינדרלה" מתמצת את הרעיון, הקונספט.

השם פתאום עלה, אינטואטיבית, כאילו לא היתה אפשרות אחרת... הוא ביטוי למי שאני ולחלומות שלי. הוא מתמצת את השינוי שמתחיל מבפנים ומאפשר את מימוש החלום.

'להיות סינדרלה' זה לבחור להיות בדרך שבה את מחויבת לעצמך. יודעת מה את רוצה ופועלת כדי שזה יקרה - כדי לחיות את החיים שאת רוצה ושמגיע לך לחיות.

להיות – לקבל ולאהוב את מי שאנחנו. כדי 'להיות' צריך לפתח יכולת הקשבה, אהבה, נתינה, יצירתיות, חופש, אומץ, גמישות, קבלה, שלווה, ביטחון...

סינדרלה – ההגשמה. לפעול כדי ליצור את ההבטחה של 'אושר ועושר'.

גם הלוגו מבטא את הרעיון. העוצמה מתחילה ב'להיות'. למצוא את מטה הקסמים שנמצא בתוכנו ובאמצעותו להגשים את החלום ולהיות סינדרלה.

 

3. גיבוש ובחינת השם והקונספט - לבדוק האם הוא שלם ואין בו סדקים.

סיפור סינדרלה נתפס כהצלחה בין רגע ולכן, כהפוך מהתהליך האימוני. בדקתי, האם השם תומך באימון או סותר אותו?

ככל שחשבתי עליו יותר, הקשבתי, בחנתי ונתתי תשובות גם למקטרגים הבנתי את עוצמתו. ההתנגדויות (של הסביבה וגם פחדים שלי) גרמו לי להבין לעומק את הרעיון.

הבנתי שאני באה להשלים את מה שהאגדה לא מספרת. בזמן שלכלוכית קירצפה רצפות ושירתה אחיות חורגות היא למדה דבר או שניים על החיים ועל עצמה. מתוך האמונה שלי שאנחנו יוצרים את המציאות שלנו – לכלוכית הייתה צריכה לעבור שינוי פנימי - לחזק את הערך והביטחון העצמי שלה, כדי להפוך לסינדרלה ולהגשים את החלום.

מהר מאד התחילו לקרוא לי סינדרלה והבנתי שהשם שבחרתי קליט ועובד למרות ש... (סוד) בשלב הזה עדיין לא הרגשתי סינדרלה. השם משקף כנות ואומץ כי יצרתי באמצעותו את העתיד שלי. גדלתי לתוך העתיד שיצרתי והבאתי אותו להווה. ואז, גם העסק גדל.

  

אחת התוצאות של המיתוג היא שהסיפור הסינדרלי מאפשר לי לחגוג בתהליך השיווקי.

החגיגה השיווקית שלי היא גם החגיגה של הקהל שלי. יותר קל לעכל נושאים של שינוי באמצעות סינדרלות, פיות וקסמים. האתגר היה ביצירת מינונים נכונים בין האגדה לבין המציאות ועל הדרך גיליתי שאני גם אוהבת לכתוב.

בעסק ובכתיבה אני עולה ויורדת מהכרכרה, לפעמים רוקדת בנשף, לפעמים עומדת בצד ובוכה, קוטפת פרחים, מזיזה אבנים, ועוזרת למתאמנות שלי למצוא בתוכן את מטה הקסמים.

אשמח אם תוכלי לתאר את ערוצי השיווק שלך וכיצד את מערבת דיוורים וגם דיוורים אוטומטיים בתהליך הזה? 

1. רב מסר - סדרת מסרים אוטומטיים ברב מסר - הבסיס השיווקי שבאמצעותו אני נותנת מתנה חינמית לאורך זמן ויוצרת קהילה. עם ההצטרפות ל"מועדון הסינדרלות" מופיע אצלך במייל, קסם יומי, כל 3 ימים, מחוייך ומעורר השראה. מאפשר לסינדרלות לשאול שאלות ולהביע דעה. 

 כל פוסט, עדכון וסירטון חדש אני שולחת גם ל"מועדון הסינדרלות" דרך מסר בודד ברב מסר

 2. אינטרנט - אתר, פייסבוק, בלוג בסלונה וכו'.

 3. מפגשי נטוורקינג - חשיפה ויצירת שיתופי פעולה.

 4. חומר מודפס - שיתופי פעולה עם גופים וחנויות שפונים לאותו קהל יעד.

 5. ״סינדרלות שיצאו מהאגדה״ - סדרה של ראיונות וידאו עם נשים שעשו שינוי כדי לחיות איך שמגיע להן. כל אחת, והסיפור הייחודי ומעורר ההשראה שלה.

דף הנחיתה שיצרת להזמנה ל"מועדון הסינדרלות" הוא יוצא דופן ביופיו. אשמח אם תתארי את תהליך היצירה שלו ברב דף וכיצד הוא עובד עבורך?

האתגר עבורי היה ליצור דף נחיתה שיראה שונה, במסגרת התבנית הקיימת של רב דף. (פה בא לעזרתי הידע העיצובי שלי). דף אטרקטיבי חשוב, כי ההחלטה להישאר או לצאת מהדף מבוססת גם (לרוב באופן לא מודע) על מה המראה משדר לנו ואיזה תחושות הוא מעלה בנו. גם בזה יכול להיות תלוי הלקוח הבא שלנו...

את הלוגו והשפה העיצובית יצרה הגרפיקאית המוכשרת מרב שרף.

היתרון בדף הנחיתה שהוא מאפשר הצטרפות קלה וממוקדת ל"מועדון הסינדרלות" וגם מאפשר לי לדעת מאיזה אפיק שיווקי הנרשמת הגיעה.

מי המנטורים שלך? ממי וממה את לומדת על שיווק?

אני לומדת הרבה דרך האינטרנט מאנשים בארץ ובחו״ל. הבנתי שאין לאף אחד תשובה אבסולוטית. לי יש את הדרך שלי ואני לומדת ממגוון של אנשים, כל אחד את ההתמחות שלו, אם בתשלום ואם בחינם. שני אנשים שאני מוקירה להם תודה מיוחדת: לאה יסעור שלמדתי אצלה NLP Master והיום אנחנו מעמיקות יחד בסוגיות מקצועיות. ערן שטרן שאימון עסקי איתו עזר לי לעשות קפיצה בעסק. 

תודה לך רוני על ההזדמנות להתבונן, להתעמק ולזקק חלק מהדרך שעשיתי כדי שיהיה אפשרי גם לאחרים. וכמובן, שלא נשכח, תודה מיוחדת שלוחה לסינדרלה ולפיה מהאגדה...

מירב פיקרסקי - מאמנת אישית לחיזוק מהיר של הערך והבטחון העצמי

להיות סינדרלה | לחיות איך שמגיע לך | 052-6085804 | beingcinderella.co.il

מוזמנים להגיב ולשאול את מירב שאלות - נשמח לענות!

נוצר באמצעות מערכת רב דף מבית רב מסר

.